5 αλλαγές που θα σε φέρουν πιο κοντά στην καλή διατροφή

Κοιτάς τις μέρες πίσω σου και βλέπεις παντού delivery, πρόχειρο φαγητό, ζυμαρικά και ελάχιστα λαχανικά και φρούτα; Θες να αλλάξεις αυτ...

A+ A-

Κοιτάς τις μέρες πίσω σου και βλέπεις παντού delivery, πρόχειρο φαγητό, ζυμαρικά και ελάχιστα λαχανικά και φρούτα; Θες να αλλάξεις αυτό το μοτίβο αλλά δε βρίσκεις τους τρόπους; Γι' αυτό είμαστε εμείς εδώ. Παρακάτω, σου προτείνουμε 5 αλλαγές που θα κάνουν τη διαφορά προς την κατεύθυνση της καλής και ισορροπημένης διατροφής.
#1. Βάλε τις "καλές" τροφές στα... ύψη

Έρευνα που έγινε από το Cornell Food and Brand Lab, διαπίστωσε ότι ο κόσμος καταναλώνει τρεις φορές περισσότερο φρούτα, απλά και μόνο μεταφέροντας τα, από το κάτω ντουλάπι του ψυγείου στο πάνω πάνω ράφι.

#2. Πάρε μια ζυγαριά κουζίνας

Μπορεί να μη σου χρειαστεί σε καθημερινή βάση, όμως είναι καλό να την έχεις για να μετράς τις ποσότητες του φαγητού και να μη ξεφεύγεις.

#3. Ατμός

Ξεκίνα να βάζεις στη καθημερινότητα σου τον ατμό. Είναι πολύ πιο υγιεινός για μαγείρεμα κρεάτων και ψαριού.

#4. Πάντα αντικολλητικά

Αντικολλητικά σκεύη θα πει μικρότερες ποσότητες βουτύρου και λαδιού.

#5. Επένδυσε στο blender


Ένα καλό blender θα σου ανοίγει την όρεξη για να φτιάχνεις φρέσκους χυμούς!

Δείτε επίσης

Υγεία 5962810799205292408

Follow Us

Hot in week

Comments

Connect Us

item