4 τρικ που θα σε κάνουν να τα χάσεις

Συμβουλές από τους health gurus με αγάπη. Έχεις διαβάσει τόσα και τόσα για τις δίαιτες, τη σωστή διατροφή, το αποτελεσματικό αδυνάτι...

A+ A-

Συμβουλές από τους health gurus με αγάπη.
Έχεις διαβάσει τόσα και τόσα για τις δίαιτες, τη σωστή διατροφή, το αποτελεσματικό αδυνάτισμα. 

Ενδεχομένως ορισμένα από αυτά να τα έχεις εφαρμόσει.

Υπάρχουν όμως κάποια, δεν θα τα έλεγα ακριβώς κόλπα αλλά καλά κρυμμένα μυστικά που ακολουθούν πιστά οι gurus της υγιεινής ζωής.

Και φυσικά τα μοιραζόμαστε μαζί σου:

1. Να κοιμάσαι αρκετά αλλά και καλά
Υγιεινή διατροφή και άσκηση αποτελούν το υπέρτατο δίδυμο. Αν σε αυτά τα δύο όμως προσθέσεις και τον καλό ύπνο, θα έχεις απογειώσει στα ύψη τις πιθανότητές σου για ένα σφιχτό σώμα.
Σύμφωνα με τις έρευνες, ο κακής ποιότητας ή ο ελλιπής ύπνος είναι ο καλύτερος φίλος της παχυσαρκίας, αφού σχετίζεται κατά 89% με τον κίνδυνο παχυσαρκίας στα παιδιά και κατά 55% στους ενήλικες.

2. Να μασάς αργά
Μην βιάζεσαι να καθαρίσεις το πιάτο σου, εκτός κι αν παίρνεις μέρος σε κάποιον διαγωνισμό. Μην τρως στο πόδι. Απόλαυσε το φαγητό σου, ακόμα κι αν αυτό είναι ένα σάντουιτς ή ένα τοστ και κυρίως μάσα αργά.
Με αυτό τον τρόπο καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες καθώς ο εγκέφαλος προλαβαίνει να πάρει εγκαίρως το μήνυμα ότι έχεις χορτάσει και να δώσει την εντολή «οκ, μην φας περισσότερο, χόρτασες». Ντεσπασίτο και στο φαγητό.

3. Να τρως πικάντικα
Όχι συνέχεια, προφανώς. Απλά μπορείς να εντάξεις ορισμένες καυτερές τροφές όπως οι κόκκινες πιπεριές ή το πιπέρι καγιέν στη διατροφή σου βάζοντάς τα μέσα στα πιάτα σου.
Το ξέρεις ότι περιέχουν καψαϊκίνη, αυτή τη χημική ένωση που ενισχύει τον μεταβολισμό σου και τείνει να μειώνει την όρεξή σου για ακόμα περισσότερο φαγητό.

4. Να χρησιμοποιείς μικρά πιάτα
Ας μην φτάνουμε στα άκρα επιλέγοντας το πιατάκι του καφέ. Μπορείς όμως να τρως στα μεσαία πιάτα που σίγουρα υπάρχουν στην πιατοθήκη σου.

Αυτό είναι ουσιαστικά ένα κόλπο του μυαλού, ένα καθαρά ψυχολογικό τρικ. Βλέποντας μια μικρή ποσότητα φαγητού σε ένα μεγάλο πιάτο νιώθεις στέρηση, μπορεί και μια μικρή κατάθλιψη που τρως σαν πουλάκι. Κοιτώντας όμως ένα γεμάτο πιάτο, σε μικρό μέγεθος, σίγουρα νιώθεις καλύτερα και απολαμβάνεις την τροφή σου.

Δείτε επίσης

Υγεία 851753457639683327

Follow Us

Hot in week

Comments

Connect Us

item